Контактна інформація підрозділів постачальника відповідальних за розв'язання спорів:
65069, м. Одеса, вул. Капітана Кузнєцова, буд. 108
Адреса центра обслуговування споживачів:
65069 м.Одеса вул. Капітана Кузнєцова, буд. 108
Телефон центра обслуговування споживачів:
(048)-788-92-08
Електронна пошта для повідомлень:
Графік роботи:
пн–пт з 09.00 до 18.00
перерва з 13.00 до 14.00
субота, неділя – вихідні
Відповідальна особа - Генеральний директор – Грибонос Іван Михайлович
ПОДАННЯ СПОЖИВАЧАМИ ЗВЕРНЕНЬ, СКАРГ, ПРЕТЕНЗІЙ, НАДАННЯ ПОВІДОМЛЕНЬ ПРО ЗАГРОЗУ ЕЛЕКТРОБЕЗПЕЦІ ТА ЇХ РОЗГЛЯД.
Всі спори між постачальником і споживачем вирішуються у швидкий, прозорий і справедливий спосіб шляхом досудового врегулювання. постачальник розглядає письмові та/або отриманні на електронну адресу постачальника звернення, скарги, претензії від споживача і протягом місяця повідомляє про результати їх розгляду, письмово та/або електронною поштою, якщо інші умови не передбачені правилами роздрібного ринку електричної енергії.
У разі недосягнення між постачальником і споживачем згоди шляхом переговорів, сторони мають право звернутися із заявою про вирішення спору до регулятора або його територіального підрозділу та/або передати спір до господарських судів України. врегулювання спорів регулятором або його територіальними підрозділом здійснюється відповідно до затвердженого регулятором порядку.
Звернення, скарги та претензії стосовно якості постачання електричної енергії та повідомлення про загрозу електробезпеки просимо надавати на електронну адресу energysuvorov@gmail.com чи формою розташованою нижче.
Зверніть увагу, що за період з 01.01.2024 р. по 01.06.2024 р. відбулися істотні зміни факторів, що впливають на вартість послуги з управління багатоквартирним будинком.
Шановні співвласники! Зверніть увагу, що за період з 01.01.2023 р. по 01.01.2024 р. відбулися істотні зміни факторів, що впливають на вартість послуги з управління.