Постачання електричної енергії споживачу.

Нормативно-правові акти
1Правила ринку «на добу наперед» та внутрішньодобового ринку.
2Постанова НКРЕКП від 14.03.2018 № 309 "Про затвердження Кодексу системи передачі"; 3. Постанова № 307 від 14703.2018 "Про затвердження Правил ринку".
3Постанова № 307 від 14703.2018 "Про затвердження Правил ринку".
4Закон України «Про ринок електричної енергії».
5Закон України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг».
6Постанова НКРЕКП №1469 від 27.12.2017 року «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу».
7Постанова НКРЕКП № 311 від 14.03.2018 року «Про затвердження Кодексу комерційного обліку електричної енергії».
8Постанова НКРЕКП № 310 від 14.03.2018 року «Про затвердження Кодексу систем розподілу».
9Постанова НКРЕКП № 312 14.03.2018 року «Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії».
10Закон України «Про особливості доступу до інформації у сферах постачання електричної енергії, природного газу, теплопостачання, централізованого постачання гарячої води, централізованого питного водопостачання та водовідведення».
Ліцензії
Договір
Комерційни пропозиції
Порядок надання повідомлень про загрозу електробезпеки споживачем

Контакти

Контактна інформація підрозділів постачальника відповідальних за розв'язання спорів:

65069, м. Одеса, вул. Капітана Кузнєцова, буд. 108

Адреса центра обслуговування споживачів:

65069 м.Одеса вул. Капітана Кузнєцова, буд. 108

Телефон центра обслуговування споживачів:

(048)-788-92-08

Електронна пошта для повідомлень:

37947742s@ukr.net

Графік роботи:

пн–пт з 09.00 до 18.00

перерва з 13.00 до 14.00

субота, неділя – вихідні

Відповідальна особа - Директор – Попович Віталій Анатолійович

ПОДАННЯ СПОЖИВАЧАМИ ЗВЕРНЕНЬ, СКАРГ, ПРЕТЕНЗІЙ, НАДАННЯ ПОВІДОМЛЕНЬ ПРО ЗАГРОЗУ ЕЛЕКТРОБЕЗПЕЦІ ТА ЇХ РОЗГЛЯД.

Всі спори між постачальником і споживачем вирішуються у швидкий, прозорий і справедливий спосіб шляхом досудового врегулювання. постачальник розглядає письмові та/або отриманні на електронну адресу постачальника звернення, скарги, претензії від споживача і протягом місяця повідомляє про результати їх розгляду, письмово та/або електронною поштою, якщо інші умови не передбачені правилами роздрібного ринку електричної енергії.

У разі недосягнення між постачальником і споживачем згоди шляхом переговорів, сторони мають право звернутися із заявою про вирішення спору до регулятора або його територіального підрозділу та/або передати спір до господарських судів України. врегулювання спорів регулятором або його територіальними підрозділом здійснюється відповідно до затвердженого регулятором порядку.

Звернення, скарги та претензії стосовно якості постачання електричної енергії та повідомлення про загрозу електробезпеки просимо надавати на електронну адресу energysuvorov@gmail.com чи формою розташованою нижче.

Наши последние новости:

Мэр Одессы проинспектировал реализацию проекта "Солнечный город"

/

20 октября городской голова Геннадий Труханов проверил, как идет реализация проекта «Солнечный город», который запустили 10 месяцев назад.

УК Суворовский произвели ремонт входа в парадную по адресу ул.Паустовского, 31

/

Извечная проблема многоквартирных домов – состояние парадных. Большинство многоэтажных домов Суворовского района в основном уже дома-ветераны, построенные несколько десятков лет назад, а парадные в этих домах уже нуждаются не только в косметическом сезонном ремонте, но в капитальной отделке и ремонте.

Сквер Марсель - проект-победитель «Общественного бюджета» 2020 года.

/

В Суворовском районе до конца 2020 года обустроят новое зеленое пространство - «Сквер Марсель».